Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáte žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka
0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáte žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka

Reklamácie, sťažnosti

Možné spôsoby riešenia reklamačných konaní:

  1. Prines tovar do našej predajne: Ich zoznam nájdeš tu. Nezabudni so sebou priniesť faktúru alebo bločik (originál) a/alebo originál našou pečiatkou potvrdeného a vyplneného záručného listu, ak bol k tovaru dodaný.

  2. Odnes tovar do servisu alebo zavolaj na zákaznícku linku výrobcu: Zoznam servisov a číslo na zákaznícku linku nájdeš v záručnom liste. Nezabudni so sebou priniesť faktúru alebo bločik (kópiu) a/alebo originál našou pečiatkou potvrdeného a vyplneného záručného listu, ak bol k tovaru dodaný.

  3. Kontakuj internetové oddelenie TPD.sk: Pokiaľ sa blízko teba nenachádza naša predajňa alebo servisné stredisko, napíš nám na eshop@tpd.sk. Nazabudni opísať reklamovanú závadu a uviesť číslo objednávky alebo faktúry. Obratom ti zašleme ďalšie inštrukcie.

Ak ti vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráť sa so žiadosťou na nás, na adresu eshop@tpd.sk. Oprávnenosť tejto žiadosti je potrebné doložiť vyjadrením servisného strediska a faktúrou. Pri tovare zakúpenom v predajni cez registračnú pokladnicu je potrebné so žiadosťou sa obrátiť na predajňu, kde ste tovar zakúpili.

Možné spôsoby podania sťažností a podnetov:

  1. Sťažnosti a podnety súvisiace s nákupom na internete môžeš zasielať na adresu frantisek.majtan@tpd.sk, alebo Euronics TPD, František Majtán ml., Farského 26, 851 01  Bratislava.

  2. Sťažnosti a podnety súvisiace s nakúpom v predajni môžeš zasielať na email veduci@tpd.sk, alebo Euronics TPD, Vedúci predajne, Farského 26, 851 01  Bratislava. Nezabudni uviesť, ktorej predajne sa tvoja sťažnosť týka.

Čo s nepotvrdeným záručným listom pri nákupe cez internet?

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na uplatnenie záruky daňový doklad o kúpe). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 dní.

Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov. Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme.

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní po kúpe):

Záručný list si môžete nechať potvrdiť v našich predajniach. Ich zoznam nájdete tu. Nezabudnite so sebou priniesť vytlačenú faktúru.

Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním originálu záručného listu a vytlačenej faktúry na adresu nižšie. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu. Adresa pre potvrdenie záručných listov:

Euronics TPD
Internetové oddelenie
Farského 26
851 01 Bratislava

Hups! Niečo sa pokazilo. Obnov stránku a skús to znova, prosím.