Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáte žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka
0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáte žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka

Reklamácie

Spôsoboy riešenia reklamačných konaní

 

  • Prineste tovar do našej predajne: Ich zoznam nájdete tu. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru, dodací list a záručný list.

 

  • Odneste tovar do servisu alebo zavolajte na zákaznícku linku výrobcu: Zoznam servisov a číslo na zákaznícku linku nájdete v záručnom liste. Nezabudnite k tovaru priložiť kópiu faktúry a dodacieho listu a originál našou pečiatkou potvrdeného záručného listu.

 

  • Kontakujte internetové oddelenie TPD.sk: Pokiaľ sa blízko Vás nenachádza naša predajňa alebo servisné stredisko, napíšte nám na objednavky@tpd.sk. Nazabudnite opísať reklamovanú závadu a uviesť číslo objednávky alebo faktúry. Obratom Vám zašleme ďalšie inštrukcie.


Ak Vám vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráťte sa so žiadosťou na nás, na adresu objednavky@tpd.sk. Oprávnenosť tejto žiadosti je potrebné doložiť vyjadrením servisného strediska a originálom kúpnej zmluvy.

Čo s nepotvrdeným záručným listom pri nákupe cez internet?

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na uznanie záruky daňový doklad). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 dní.

    Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov.
    Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme.

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní po kúpe):

    Záručný list si môžete nechať potvrdiť v našich predajniach v Bratislave, Zvolene, Žiline, Žiari nad Hronom, Martine, Liptovskom Mikuláši a Lučenci. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru a dodací list.
    Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním originálu záručného listu, kópie faktúry a dodacieho listu na adresu nižšie. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu. Adresa pre potvrdenie záručných listov:

    Euronics TPD
    Internetové oddelenie
    Farského 26
    851 01 Bratislava